11 Şubat 2019 Pazartesi

Ktü uzem öğrenci

Sizler için hazırlanan bu sayfadaki Öğrenci menüsü içerisinde kayıtlı. Covid-Pandemi sürecinde Uzaktan Eğitim Derslerinin Yürütülmesinde Görev Alan Personele Teşekkür Belgesi Takdimi. Ders içerikleri ve dersle ilgili bildirimler anında öğrencilere iletilmektedir. KTÜ Rektörlüğü, 24. Dersler, aynı zaman aralığında öğrencilerin katılımıyla gerçekleştirilmektedir.


Merkez Müdür Yardımcısı. Sistem Yönetimi Birimi. SAYIN ÖĞRETİM ÜYELERİMİZ VE SEVGİLİ ÖĞRENCİLERİMİZ UZAKTAN EĞİTİM DERS SİSTEMİNE GİREBİLMENİZ İÇİN MUTLAKA BİLGİSAYARINIZA Windows . Elektrik Makinaları Dersine Giriş. Giriş Modülü eğitiminin tamamlanması gerekmektedir. Eğitimi tamamlayan öğrencilere katılım sertifikası verilmektedir.


Sağlığı ve Güvenliği Uzaktan Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans Programı, çeşitli fakültelerden mezun olan çalışanlara, ilgili alanları içeren dersler vermek suretiyle . Black Sea Technical University Distance Education application and research center Distance training board - moodle platform use ( student ) . Trebisonda › Servicio comercial es-la. Karadeniz Teknik Üniversitesi. NEMLİ DUYURULAR EK . Uzaktan eğitim bölüm veya programları bulunan eğitim kurumlarında kayıtlı öğrencileri ,. UZEM - Meslek Ahlakı ve Ahilik Dersi Mazeret Sınavına Girecek Olan Öğrenci Listesi . Ayrıca öğrencilerimiz , öğrenci toplulukları başta olmak üzere birimlerimizce düzenlenen söyleşi, konferans, yarışmalar vb. Akıllı tahta sayesinde öğretim elemanı ya da öğrenciler bilgisayar monitörünü kullanmaya ihtiyaç duymaksızın istedikleri her türlü işlemi . Bizim eğitimlerimiz modülden oluşuyor.


Valiliğine Şehir Giriş - Çıkış Tedbirleri Konulu Yeni Bir. Ferhan Odabaşı, BÖTE ABD öğretim elemanları ve öğrencileri ile AÜ . Başka bir öğrenci , “ÖTMT dersinde materyal tasarlama. Programın açılış konuşmasını yapan UZEM Müdür Yardımcısı Doç. Bursa Teknik Üniversitesi.


Dokuz Eylül Üniversitesi. Hacettepe Üniversitesi. You need to enable JavaScript to run this app.


Bu eğitimi alacak kursiyerler çalışacakları öğrencilerin kişisel özellik ve yeteneklerine. Bu eğitim YTÜ UZEM tarafından Uzaktan Eğitim yöntemiyle açılmaktadır. UZEM kullanma kılavuzuna ulaşmak için tıklayınız.


Institution users can perform activities related to affiliation, student registration and academics, make fee payments etc. Colleges can view the student records . KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ YAPI İŞLERİ TEKNİK DAİRE BAŞKANLIĞI.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar