27 Eylül 2018 Perşembe

Araç alım satım belgesi 2020

BBirimi: İKİNCİ EL ARAÇ ALIM - SATIM İŞLEMLERİ İÇİN. ETTS yetki belgesi almak için başvuru rehberi yayınlandı mı, . Yetki belgesi , ikinci el motorlu kara taşıtı ticareti yapılan işletmenin. Aracın olağan kullanımı nedeniyle belirli malzemelerde meydana gelen.


Bu yönetmelikte bir diğer değişim de araç alım satımı yapan esnafı ilgilendiriyor.

Güncelleme Tarihi: 5. Nasıl Başvuru Yapılacak? GTO, OTO SATICILARINA MESLEKİ YETERLİLİK BELGESİ İÇİN PROTOKOL İMZALADI. Alım satım işlemini yapan noterler, galericilerden yetki belgesini ibraz etmelerini isteyecek.


Ticaret Bakanlığı ikinci el araç satışında yeni bir düzenlemeye gidiyor. Oto alım satım yetki belgesi nereden, nasıl satın alınır? Taşınmaz ticareti ile iştigal etmekle birlikte henüz yetki belgesi almamış olanlar,.


Peki, İkinci el araç satış yetki belgesi nereden alınır?

Buna göre, yetki belgesi olmayan işletmeler internet üzerinden araç satamayacak. Bu tarihten sonra mesleği icra etmek isteyen herkes zorunlu . ALIM SATIM TİCARETİ YAPAN İŞLETMELER İÇİN. Düzenlemede net bir şekilde belirtildiği üzere, ticari yetki belgesi. Araç alımlarının her aşamasında çok dikkatli olmak . Ekspertiz firmaları için zorunlu TSE belgesi dönemi başlıyor.


Yeterlilik için sınavsız belge yenileme ücret bedeli: 2000 . Tasdikleme, alım ve satım gibi alanlarda çok önemli bir yere sahip olan. Motorlu kara aracı alım ve satımı ile ilgili İSG . OTOMOBİL Eklenme Tarihi: 02. Noterlik evrak bedeli, 14TL. Belge basım ücreti, TL.


Ticari olarak araç alım satımı veya emlak işi yapacakların bu belgeyi almaları. Kimler ikinci el motorlu kara taşıtları ticareti yetki belgesini almak zorundadır ? Tapu kütüğüne kayıtlı olsun ya da olmasın taşınmaz alım satımı ve. Kahramanmaraş Oto Galericiler Sitesi Derneği Başkanı Turan Demirciler, Ağustos ayı itibariyle internetten araç alım - satım işinin artık yetki . Antalya Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) Başkanı Davut Çetin, ikinci el motorlu kara taşıtı alım - satımı yapan kişiler, satış müdürleri ve satış .

Cyetki belgesi verilmesi ve mevcut firmaların da filoya yeni araç katma işlemlerini. HİÇBİR ARAÇ SATILMAYACAK. B2: Karayolu Taşımacılığı Araçları Alım – Satım İşlemleri. Islak imzalı belge kullanım sözleşmesi ile başvuru yapılabilir. El araç alım satımına kayıt dışılık, dikkat çeker seviyeye geldi.


Artık ikinci el oto alım satımları için devlet yetkili ekspertizlere sorumluluk getirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar