20 Ağustos 2019 Salı

Diyarbakır milli eğitim müdürlüğü son dakika haberleri

Diyarbakır milli eğitim müdürlüğü son dakika haberleri

DİYARBAKIR İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ. Bu sayfada bilgi yok. Haber Yayın Tarihi: 02.


Diyarbakır milli eğitim müdürlüğü son dakika haberleri

Feysel Taşçıer, Kurban Bayramı münasebetiyle yayımladığı kutlama mesajında öğretmen, öğrenci ve velilerin . Riskli durum üzerine harekete geçen Bağlar . Evrensel haber bülteni. Koronavirüs vaka sayıları, son haberler , analizler . Son Güncelleme: 06. Corona virüste son durum ! Milli Eğitim Bakanlığı ile alakalı atama kararları, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip . Torununu tasma takıp yüzdürdü!


Ancak onlarca kanıda rağmen, aralarında öğretmenevi müdürü ve il milli eğitim müdür yardımcısının olduğu şüpheli saatler içinde serbest . Akit haber güncel son dakika gündem haberleri ve haber arşivi. Az önce okuduğunuz haber , bağımsız bir medya organı tarafından size sunuldu. BİSMİL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ DEĞİŞTİ. Yaklaşık yıldır Diyarbakır İl Milli.


Diyarbakır milli eğitim müdürlüğü son dakika haberleri

Bu haber 2kez okundu. AFAD BİNGÖL DEPREMİ İLE İLGİLİ SON DURUMU PAYLAŞTI . Hazro haber sayfamızda Hazro haberleri okuyabilir, Hazro son dakika haberleri ve güncel Hazro gelişmelerini görebilirsiniz. Hava durumu günlük Diyarbakır.


Bakan Selçuk, “Bayramın son gününde çok acı bir haber aldık. Ne yazık ki iki öğretmenimizin ve ilçe millî eğitim müdürlüğü çalışanlarımızın . Burdur, Bursa, Çanakkale, Çankırı, Çorum, Denizli, Diyarbakır , Düzce, Edirne, Elazığ . Tercih edilecek üniversitelerin çoğunluğunu devlet üniversiteleri oluştururken özel üniversiteler de son yıllarda büyük bir artış göstererek tercih .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar