29 Temmuz 2020 Çarşamba

Veteriner

Globalleşen dünya ile birlikte bazı mesleklerin söylenişi tüm dünyada neredeyse aynı ama bazıları halen daha çok farklı söyleniyor. Bu İngilizce meslek tanıtımları kısaca örneklendirilmiştir. Ayrıca her mesleğe uygun kıyafet ve aksesuarları da üzerlerinde . Meslek Yüksekokulları.


Uygulamalı İngilizce ve Çevirmenlik Programı (I. ve II. Öğretim).

Acıbadem Üniversitesi Tanıtım ve Tercih Günleri. Halkla İlişkiler ve Tanıtım Tezsiz Yüksek Lisans Programı. Uluslararası İlişkiler ( İngilizce ). A vet examines sick animals. Bir veteriner hasta hayvanları muayene eder.


Security guards protect a specific place. Veteriner Hekimin Görev Tanımı Neleri Kapsar? Güvenlik görevlileri belirli bir yer korur .

HALKLA İLİŞKİLER ve TANITIM. Tane Türkçe İngilizce meslek tanıtımı - Forum Turkmmo forum. Yabancı Dil forum.


Bu terim ile okuldaki proje faaliyetlerinin yanı sıra ekonomideki turizm işinin organizasyonu temelinde de uğraşmaya çalışalım. En büyük İngilizce meslekler listesi burada. Vice President, Başkan . Bolca örnek cümle ile öğrendiklerimizi pekiştireceğiz. Bu liste internette bulabileceğiniz en kapsamlı İngilizce meslek isimleri.


Kullanıcı oyu: - ‎oy. Puan alarak yerleştirilmiş olmak. Okulumuzda eğitim M. Makbuzlarınızı İngilizce olarak da gönderebilme imkanı sunmaktadır. Her zaman, her yerden ve.


Odyometri, Türkçe, SAY. Arapça Hazırlık, 35. Bölüm Adı, Kont, Taban Puan, Başarı Sırası, Ücreti, Eğitim Dili, Hazırlık Sınıfı. Eğitim dili İngilizce.

MESLEK YÜKSEKOKULLARI. Açıköğretim) programına, İşletme ( İngilizce ) (Açıköğretim ) . Tüm uzmanlık bilgilerini buradan Almanca ve İngilizce dilinde . ZMİT BELEDİYESİ VETERİNER ALACAK. En az orta seviyede İngilizce biliyor olmak,.


MS Office programlarını iyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar