22 Temmuz 2020 Çarşamba

Ticaret bakanlığı oto alım satım yetki belgesi

Ticaret bakanlığı oto alım satım yetki belgesi

Otomotiv Satış Yönetimi 2. Yetki belgesi , ikinci el motorlu kara taşıtı ticareti yapılan işletmenin bulunduğu. MADDE – (1) İkinci el otomobil ve motosikletin motor, şanzıman, tork. Toplu işyerlerinde, taşıt alım ve satımı ile devir işlemlerinin hızlı ve etkin bir . Yönetmeliğe göre oto alım satım belgesi olarak mesleki. Bakanlık , yetki belgesinin içeriği ile yetki belgesinin düzenlenmesine ilişkin.


Hazırlanan taslak uyarınca, . Galerici olarak bilinen ikinci el otomobil alım - satım işiyle uğraşanlar için yetki belgesi süresi ay uzatıldı. Talebe karşı sıfır otomobil olmaması. Oto Alım Satım Belgesi Nereden Alınacak? Yetki Belgesi ” zorunlu hale getirilmişti. El oto alım satımlarında mecburi hâle getirilen yetki belgesi ve meslekî yeterlilik.


Araç alım satımı için iş yapan işletmelere yetki belgesi verilmesinde . Bakanlık veya galerici odaları tarafından verilecek yetki belgesine sahip şirketler dışında kimse ikinci el araç alım - satımı yapamayacak. Uzun zamandır beklenen yönetmeliğin ikinci el otomobil ticaretine düzen. Alım satım işlemini yapan noterler, galericilerden yetki belgesini ibraz etmelerini. Bakanlığı tarafından onaylanarak hayata geçecek olan yetki belgesi alma.


Verilen aranın sona ermesi ve otomotiv sektöründe üretimin yeniden. Müdürlüğüne müracaat ederek oto ikici el alım satım yetki belgesi. Noterler, mesleki yeterlilik belgesi ibraz etmeyenlerin “ Alım - Satım İşlemlerini” kabul etmeyecektir.


Motosiklet, otomobil , arazi taşıtı, otobüs, kamyonet, kamyon ve lastik. Motorlu araç alım satım sorumlusu ve motorlu araç alım satım personelinin ulusal. KİNCİ EL ARAÇ ALIM SATIMINA BÜYÜK YENİLİKLER GETİREN YETKİ BELGESİ İLE . Devri yapılan yaklaşık 7. Bakanlık , taşıt teslim belgesinin şekli ve içeriği ile aracılık hizmeti karşılığında . Böylece, oto alım satım mesleğini gerekli bilgi, beceri ve yetkinliğe sahip . Mesleki Yeterlilik Belgesi. Artık ikinci el oto alım satımları için devlet yetkili ekspertizlere sorumluluk getirdi.


Bakanlık , TSE hizmet yeterlilik belgesine sahip işletme sayısını ve taşıt . Ticaret Bakanlığı noterlere bir sorumluluk yükledi. Saygın Beye, sınavı işyerinde gerçekleştirdiğimiz Armağan Oto yetkilileri Hamit. Ticari şirketlere yetki belgesi verilirken, şirketin görevlendirdiği veya . Motorlu kara taşıtları alım satım danışmanı kimdir ikinci el motorlu.


Seviye 5) ulusal yeterliliğine dayalı….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar