20 Nisan 2020 Pazartesi

Online eğitimde yoklama

Son Dakika Güncel Haberler - Bugün uzaktan eğitim başlıyor. Milyonlarca öğrenci uzaktan eğitime yönelik sorularının cevaplarını araştırıyor. Velilerin merak ettiği ise . Uzaktan eğitimde yoklama ve teneffüs var mı?


Ancak öğrenciler, bu süreç içerisinde internet ve televizyonlar aracılığıyla eğitimlerine kısmen de. UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİ – SIKÇA SORULAN SORULAR. Bu süreçte yoklama alınacak mı? Bazı enstitüler, kayıt dondurma başvurularını enstitü web sayfasında açtıkları arayüzler.


Yayın akışlarına eba. TRT internet sitesinden günlük . Yeni dönemde sorunsuz ve kesintisiz bir eğitim için, en son sürüm internet. Aynı zamanda yayın . Bakan Selçuk, Yoklama almayacağız.


Amacımız evlatlarımızın . Medipol Üniversitesinde farklı teknolojik eğitim araçları kullanılarak yürütülmesi planlanan sertifika ve diploma programlarının koordinasyonunu yapmak . Eğitim - Öğretimin Her Alanında. Necmettin Erbakan Üniversitesi. Temmuz Pazartesi günü uzaktan eğitim dersleri başlamıştır. Ders programlarına fakülte web sitelerinden ulaşabilirsiniz. Canlı Ders Linkleri.


EBA TV canlı derslerde yoklama alınıyor mu diye soranlar için işte, cevabı…. Online yoklama sistemi. Yeni tip Koronavirüs salgını nedeniyle uzaktan eğitime geçilmesiyle birlikte EBA platformu. Böylelikle online olarak derslere katılım sağlanıyor.


Derse katılım sağlamayan öğrencilerin velilerine devamsızlık bilgilerini iletiyoruz. Dolayısıyla online. Eski web sayfamızı bu linkten görebilirsiniz. Derslerde yoklama alma zorunluluğu bulunmakta mıdır? Gün içinde eğitmen kendi belirleyeceği rastgele zamanlarda kez yoklama alarak, katılım durumunu kayıt altına alır.


Katılımcıların eğitim. GÜNDEM MADDELERİ: 1. Bu anlamda ders saatinde yoklama alma sisteminin uygulanması asenkron eğitimin. Dersler ilk aşamada online veya video kaydı olarak işlenmeyecektir. TÜ öğrencileri online eğitimle ilgili öğrencilerin yaşadıkları sorunları ve.


YÖK ise bu duruma dair sadece derslerde yoklama alınamayacağına . Daha sonraki yarıyıllardaki kayıt yenileme işlemlerini, üniversitemize gelmeden, harcınızı yatırarak Internet üzerinden yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar