16 Ekim 2019 Çarşamba

Sap pp modülü İşlem kodları

Sap pp modülü İşlem kodları

AFKO, PP siparişlerine ilişkin sipariş başlığı verileri. AFPO, Sipariş kalemi. AFRU, Sipariş teyitleri. AFVC, Sipariş işlemi.


AFVU, İşlemin kullanıcı . Uygulamadan Bağımsız Veri Akışı. CSişlem kodu ile ürün ağaçları oluşturulabilir, CSile . QDFMT, Değerleme kipi için işlev modülleri : Metinler. Materials Management (MM) sapofis. KatılıMesajlar: 2. Kod : İşlem Kodu İşlem Kodu Tanımı Açıklama SA38 . Bir mali şirket koduna , birden fazla üretim yeri tayin edilebilir.


PP-Kesikli-Üretim-Eğitim. PP (production planning) olarak adlandırılan modülün organizasyonel verileri, sistemsel ana. Malzeme Ana Verisi Malzeme yaratmak için işlem kodu.


Raporlama ve Toplu İşleme. FI modülü niteliği gereği MM, PP , S PM ve PS modülleri ile entegre çalışmalıdır. SAP PP kitabı tedarik. Sap Akademi - Osmanağa Mh. No Kat Kadıköy İstanbul,.


Her işlem kodunu tüm detaylarıyla uygulamalı olarak anlattım. Bu modül malzeme, depo, satın alma, mal girişi, stok, faturalama gibi ana . C22 Üretim versiyonları bakımı. CO modül uzmanının S MM, PP , FI modüllerinde de bilgi sahibi olması gerekmektedir.


ABAP Programını İslem Kodu Olarak Kaydetme ABAP programında . Transaction Codes (Tcodes - İşlem Kodları ). MD: PP program pln. FI-AR yani Accounts Receivable olarak geçmekte. Buradaki kayıtların çoğu yapılan satış işlemleri sonucunda olur yani sd modülü ile sıkı bir . SD modülünde bir geliştirme yapılması isteniyor. Bu kez aynı uyarlamayı CO11N işlem kodu için yapıyoruz. Satış Dağıtım Modülü Temel Süreçler.


Eğer bu yanlış oldu ise düzeltmek için malzeme belgesi numarası ile iade işlemi yapılabilir. Bu işlem MBRL işlem kodundan yapılır. Toplam borç müşteri kredi yönetimi ana verisinde kaydedilir ( İşlem kodu FD32) ve aşağıdaki dört değere ayrılmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar