24 Ekim 2019 Perşembe

Frmtr 32x32 clan sembolleri

KO oynamış birisi olarak geçmişten gelen Şeffaf clan sembol tasarımı. MERHABA TANE RESİM VAR BU RESİMLERİ 32xşeffaf olarak . Sembol Yapımı (Programsız) 5. Evet arkadaslar farklı yerlerden topladıgım şeffaf clan sembollerini bir araya getirdim ve sizlerle paylaşıyorum. Hiçbirinde Trojan , Virüs vb. Linkleri sadece kayıtlı üyelerimiz görebilir. ForumTR üyesi olmak . Ruk adlı clanım var Clan simgesi için Seffaf moRuk yazılı sembol yapan arkadaslar varmı cok acil paraylada alabilirim.


Frmtr 32x32 clan sembolleri

Aşağıdaki 32xseffaf clan . KNİGHT ONLİNE 32×SEMBOL ŞEFFAF CLAN SİMGELERİ iNDİR. PUBG Şeffaf 32xClan Simgesi Yapma. Sadece yüklemeniz gerekecektir. Knight Online klasöründe ki Symbol_US klasörüne atmanız yeterlidir.


Bir çok özel tasarım ve kullanışlı alt yapısı ile sizlere . Clanım için şeffaf B harfi sembölü istiyorum bu işten anlayan arkadaşlardan yardım bekliyorum. Bu boyutlara indirgendiğinde hala güzel kalabilen çeşitli clan sembollerini derledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar