16 Nisan 2019 Salı

Bilirkişilik eğitimi 2020

KURS TARİH ve SAATLERİ. ARABULUCULUK TELAFİ EĞİTİMİ. BARİSTA EĞİTİMLERİ. BEYANNAME DOLDURMA EĞİTİMİ. BİLANÇO OKUMA EĞİTİMİ. BİLİRKİŞİLİK TEMEL EĞİTİMİ.

Yıllık mesleki kıdeme sahip kişilerin katılabileceği eğitimler sonrasında almış oldukları Sertifika ile diğer şartları uygun ise Adli ve İdari Yargı Komisyon . Bilirkişilik Ön Kayıt süreci devam etmekte olup, . Eğitim Tarihi: Başlangıç : 07. DİYARBAKIR ŞUBE 20. Son Güncelleme: 20. Bu yönetmelik kapsamında eğitim , bilirkişilik faaliyetinin yürütülmesi ile ilgili temel, teorik ve pratik bilgileri.


DİĞER EĞİTİMLER ONLİNE BAŞVURU. Kullanıcı oyu: - ‎oy bilirkişi temel eğitimleri duyuru! HUKUK FAKÜLTESİ hukuk.

Yılı sonu Adli Başvurular için yakın dönemde açılacak olan . Ders içeriği hakkında bilgi için . KATILIM ŞARTLARI: 1- Telefon ile kayıt alınmayacaktır. GEMİSEM, RHINO 3D İLE GEMİ VE YAT TASARIMI EĞİTİMİ DÜZENLİYOR. Grup eğitim programı için tıklayınız. SG UZMANLARI İÇİN).


GAZİSEM Tarafından Sınav Hizmeti Verilmemektedir. NGİLİZCE YETERLİLİK SINAVI. Tığcılar Mahallesi, Baro . N KAYDA AÇILAN İLERİ EĞİTİM PROGRAMLARIMIZ.


ADÜSEM tüm alanlarda ön lisans, lisans ve lisansüstü öğretim programları dışında kalan eğitim -öğretim programları düzenlemek, kamu, özel sektör ve . MESLEK İÇİ EĞİTİM SEMİNERLERİ MESLEKTAŞLARIMIZIN GENİŞ. ZMİR - İş Hukukunda Arabuluculuk Uzmanlık . Devam Zorunluluğu. ANONİM ŞİRKETLERDE VE LİMİTED ŞİRKETLERDE YÖNETİMİN SORUMLULUĞU (ONLINE EĞİTİM ). Program çerçevesinde iki dalda eğitim verilecek. YİLİ TASDİK ETTİRİLECEK DEFTERLER VE TASDİK ZAMANLARİ. Merkezimiz kapsamında 28.


MMO İstanbul Şube temel bilirkişilik eğitimi yetkisi aldı.

Yönetim Kurulu Sekreteri İbrahim M. Tüm Hakları Saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar