5 Eylül 2019 Perşembe

Dys evrak gönderme resİmlİ anlatim

Dys evrak gönderme resİmlİ anlatim

DYS sisteminde evrak göndermeyi resimli ve sıralı bir şekilde kolay ve anlaşılır olarak anlatmaya çalıştım. EVRAKI GÖNDER diyerek işlemi tamamlar. Memur ya da müdür yardımcısı, birim gelen evrak rolü ile DYS ye girer. GİDEN EVRAK HAZIRLAMA ONAYA SUNMA VE GÖNDERME. Bu örnekte birde DYS Dışı olarak Elazığ Valiliğine yazıyı göndermek.


Dys evrak gönderme resİmlİ anlatim

Adımda anlatılan ). Okul Müdürü” nün Aktif İşler klasörüne düşer aşağıdaki resimde olduğu gibi. DYS EVRAK GÖNDERME İŞLEMLERİ RESİMLİ ANLATIM 1. ADIM;Gden evrak işlemlerine . DYD DE OKULDAN EVRAK HAZIRLAMA GÖNDERME. Anlatıİhsan HOMAN. Unsubscribe from Habib.


Dys Ders - Giden Evrak Oluşturma ve İş Akışı Başlatma. Habib OCAK tarafından yüklendi Döküman Yönetim Sistemi (DYS) İçi Giden Evrak İşlemleri. DYS DÖKÜMAN YÖNETİM SİSTEMİ EVRAK. Aşağıdaki resimde numaralarla gösterilen adımları tek tek uygulayın.


Milli Eğitim Müdürlüğüne yazı göndermek için DYS İçi Evrak Gönderim seçili iken . Bunun için aşağıdaki resimde gösterilen butona tıklanır. Biz de bu durumda merakları gidermek ve emekliliğin sorgulanması için yapılması gerekenleri adım adım anlatarak. Açılan ekranda eğer desimal numarasını . Yukarıda işaretlenen alan ile KEP gönderiminin tercih edilmemesi sebebi ( aşağıda ayrıca anlatılan ) DETSİS bağlantısının bu seçenekte ekrana gelmemesidir. Superonline Abonelik İptalinde Evrak Gönderme Sorunu! TARAFINDAN GÖNDERİLMESİ İŞLEMİ.


MEB dışı kurumlara . Dava Dosyas›n›n Yetkili Görevli Mahkemeye Gönderilmesi. DYS ) ile elektronik ortama al›nm›fl, Kanun,. Kaya, “Avukatlar ve vatandafllar için verdi¤i- miz güvenlik . Karşılaşılan sorunlara ait detaylı anlatım kılavuzu aşağıdadır.


Desteklerin görsellerle basit ve anlaşılır bir şekilde anlatıldığı yeni web. Ağız ve Diş Sağlığı Eğitimi UAM. Gemiyi biraz daha sağlamlaştırmak için katlı dış kenarların kat izini belirginleştir. Karonun içindeki üçgen geminin gönder i olacağı için, bunun dik bir şekilde durmasını sağla.


Keskin katlar yapmak için cetvel ya da evrak dosyası kullan. E-posta alanına, e-posta bilgisi girilerek Doğrulama Kodu Gönder düğmesine tıklanır. Firma Detayı penceresinde yer alan bilgiler elle güncellenememekte fakat dış sistemler.


Dys evrak gönderme resİmlİ anlatim

Biçimler” seçeneğinden resmin. Başvuru formları “Çevrimiçi Evrak Sistemi (ÇES) Üzerinden Başvuru Yapılması”. Tarifname, buluşun tüm detayı ile anlatıldığı kısımdır. Buluş, diş fırçası koruma kabı olup, özelliği;.


Türkçe tercümeleri veya Türk Dış Temsilcilikleri tarafından onaylanmış tercümeleri. Ziya Gökalp ile başladığını anlatarak sözlerine başlayan Prof. Bir resim nedir, bir resmi resim kılan nedir, ışık, gölge, ressamın dünya .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar