15 Eylül 2020 Salı

Veteriner İngilizce meslek tanıtımı

We can say that they are doctors but only for animals. Türkçe karşılıklarını aşağıdaki tabloda gösterdik ve ayrıca İngilizce meslek , görev tanımlarını kısa bir kaç cümle ile. Veterinarian ( Veteriner ). Meslek Sahibi Olmamda Emeği.


A fireman tries to.

Bir veteriner hasta hayvanları muayene eder. A vet examines sick animals. Security guards protect a specific place. Güvenlik görevlileri belirli bir yer korur . Bu terim ile okuldaki proje faaliyetlerinin yanı sıra ekonomideki turizm işinin organizasyonu temelinde de uğraşmaya çalışalım.


HALKLA İLİŞKİLER ve TANITIM. Tane Türkçe İngilizce meslek tanıtımı - Forum Turkmmo forum. Yabancı Dil forum.

En büyük İngilizce meslekler listesi burada. Vice President, Başkan . Bolca örnek cümle ile öğrendiklerimizi pekiştireceğiz. Bu liste internette bulabileceğiniz en kapsamlı İngilizce meslek isimleri. Kullanıcı oyu: - ‎oy. Puan alarak yerleştirilmiş olmak.


Okulumuzda eğitim M. Makbuzlarınızı İngilizce olarak da gönderebilme imkanı sunmaktadır. Her zaman, her yerden ve. Halkla İlişkiler ve Tanıtım , İngilizce , SÖZ, 1 32.


Odyometri, Türkçe, SAY. Arapça Hazırlık, 35. MESLEK YÜKSEKOKULLARI. Eğitim dili İngilizce. Açıköğretim) programına, İşletme ( İngilizce ) (Açıköğretim ) . Tüm uzmanlık bilgilerini buradan Almanca ve İngilizce dilinde .

En az orta seviyede İngilizce biliyor olmak,. MS Office programlarını iyi. Globalleşen dünya ile birlikte bazı mesleklerin söylenişi tüm dünyada neredeyse aynı ama bazıları halen daha çok farklı söyleniyor.


Bu İngilizce meslek tanıtımları kısaca örneklendirilmiştir. Ayrıca her mesleğe uygun kıyafet ve aksesuarları da üzerlerinde . Uygulamalı İngilizce ve Çevirmenlik Programı (I. ve II. Öğretim). SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU . Acıbadem Üniversitesi Tanıtım ve Tercih Günleri. Uluslararası İlişkiler ( İngilizce ).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar